19.00

JA då sitter man här igen då och gör bort sig. Sitter med dessa Bingolotterna varenda söndag kl 19.00. Var ju så otroligt dum så jag började prenumerera på dessa grejjerna :) Dom kostar 200 kr i månaden då och jag har väl fått 3 månader nu ca :) Enda jag vunnit är 1 sverigelott, då kan man snabbt sumera allt såhär att jag har gett 600 spänn för 1 sverigelott som jag lika gärna kunde köpa för 25 kr på jobbet :D

DRET BINGO..

Och dagarna går och går och det närmar sig något riktigt roligt :) Men jag säger fortfarande inte vad det gäller förän jag rott allt i land så ingen kan vara med och sabba något för mig :) Börjar bli en vana nu att någon alltid försöker :)) MEN! Inte denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0