Akuten!

Har ju som sagt kännt mig lite sjuk, trodde först att detta hade med ett fästingbett jag fick i måndags.. Dom sa på jobbet när jag kom dit att om det var rött runt bettet så borde jag kolla upp så jag ringde och fick komma in :) När jag kommer dit så sa dom att det skulle vara lika stort som en 5 krona. Sen fick jag vandra vidare mot lab då för dom skulle göra blodprov och halsprov :P Sen fick jag ut o sitta i väntrummet en kvart då...  Sen kommer sköterskan ut och säger att jag hade halsfluss och att det fick bli penicillin då :) Ner till jobbet igen och berättar och det slutade med att jag fick gå hem och vart ersatt hela helgen :P Så nu fick det bli medicin under helgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0