Blackie :)

Idag när jag hade hämtat hem jenny från Årjäng så gjorde vi först lite mat och sen drog vi iväg upp till stallet :) Drog ut blackie från hagen och gjorde henne klar för träning :) Hon skötte sig nästan exemplariskt idag med, hon bråkade ju inte eller något sådant men att lite väl överladdad tyckte jag så hon var verkligen på sin vakt idag om det fanns nått efter vägen :) Men det var så små reaktioner så det spelade lixom ingen roll :) Sen hade jag ju tidspress på mig idag så han tyvärr inte ta någon längre träningsrunda med henne :)

Efter detta släppte jag ut henne igen och tog in Linde Ricka och tog en träningsrunda med henne också :) Hon var pigg och fin och tränade på som hon ska.. Hon ska dessutom gå snabbt imorgon inne på banan så vi får se om det finns något att hämta i hennes kval :) Tror nog att hon fixar det om hon bara springer så inte hon studsar och fjantar sig :)

Här är lite bilder från turen då :))















Så såg dom bilderna ut då iaf :))

Ja hade såklart min käre älskling med mig också fast hon står tyvärr väldigt ofta bakom kameran :) En bild hann jag nypa på henne iaf :)



Där bär hon och sliter :=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0