God Morgon

Idag var det en grå och tråkig morgon när man tittar ut.. Sebastian vaknade vid 6 draget redan och började tjoa och skrika för att väcka hela huset :) Efter en stund kommer Micke in ( Sebastians morbror ) som låg i rummet intill och frågade " Hör ni inte ungen" hahaha. Jo då minsann det gjorde vi men hur får man tyst på en pratsjuk sebastian då ?? :)

Idag har jag 2 hästar att träna.. BlackHotMama samt G.G.Frilla. Jenny får inte gå ut eftersom hon är mer sjuk nu än hon varit :) Hennes sänka låg igår på 133 och det var nära att dom la in henne på sjukhuset..

Vi får väl se när Jenny kommer upp idag för hon får ta hand om Sebastian när jag tränar hennes häst iaf det vet jag :)) Ingalill får se efter honom när jag tränar hennes :) Vill dom ha hästarna tränade får dom sitta barnpass under tiden, det är en bra överenskommelse det :)

Uppdaterar senare under dagen allt eftersom jag hinner med saker :)

Ha en bra dag så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0