LEDIG

Härlig morgon med skinande sol och morgon mys med min son <3 Han låg bredvid mig i sängen förut när jag vaknade :) Hade även solen mitt i ögonen när jag vaknade och det var ju en bra känsla så man slapp regn och grått en enda dag :) Jag o Sebastian låg och mös lite på morgonen under tiden Jenny fick fullt upp med Bella som verkar ha lagt in i sitt schema att alltid bråka och tjaffsa med Jenny :P

Men men nu vart det väldigt tyst och skönt i lägenhete då det bara är jag och Sebastian här :D Jenny och Bella är på väg till dagis dom :D

Idag är jag ledig så jag och Jenny och Sebastian ska ta och dra ut på stan lite sen och kika :) Ska delvis gå på hästshopen och se hur det går med min beställning och eventuellt göra en ny beställning :))


Hörs sen nu blir det duschen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0