Lördag!

Idag har vi varit in till Årjäng, Ingalill, Jag Sebastian och Bella.. Jenny stannade hemma och tränade Frilla under tiden, trodde hon skulle hinna båda men jag hade fel :)

I Årjäng handlade vi lite olika saker. 1 bal kutterspån fick vi med, lite brasbriketter, mat, några öl köpte Ingalill med sig hem, och jag fick Apoteksvaror i form utav Kåvepenin ( Penicillin ) för min halsfluss.

Värsta med detta är att det blir ju inte mkt vila här ute på landet då med en svärmor, två ungar och fyra hästar , jag smittar ju andra då så hela huset är ju snart sjuka, men jag personligen känner mig lixom inte kanon sjuk direkt men samtidigt känner jag ju att det inte är helt bra heller då. Så jag kommer nog få vara hemma några dagar från jobbet så jag vet att inte jag sitter och smittar kunderna iaf.

Men att nu blir det medicin i 10 dagar då iaf så driver det nog ut det mesta ur kroppen iaf :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

sjukstugan ;)

2011-10-15 @ 19:26:37
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0