Rot och fix

För ett tag sen så ställde Jenny in en säng och ett bord i vårat sovrum här i L-Fors för vi sov på madrasser på golvet :) Den sängen är väl ungerligt lika bred som hela mig och där i ska vi sova 2 personer :P Och bordet står precis inpå sängen och på den sidan har naturligtvis jag fått sovit.. Gissa om att jag har spenderat några timmar på att sova på ett bord :S Har aldrig någonsin sovit så äckligt och dåligt som när den sängen kom in.

Så idag åkte skiten ut och madrasserna på golvet kommer fram igen :)



Såhär såg det alltså ut nu då när bordet och sängen stod där



Såhär såg det ut när jag burit ner bordet iaf..

Sen bar jag även ner sängen och la ut madrasser här istället men det har jag inget kort på :))

Har däremot kort på vad dom andra gjorde under tiden :) Dom kommer härunder :)



Min lilla älskling är sjuk hon med så hon är såklart ursäktad då :) Alla kan inte va lika hårda som mig :)



Sådär. Nu har jag inget mer om just detta projektet. Kommer mer om nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0