Snabbjobb med Ricka

Idag tog vi bilen och åkte in på snabbjobb till Årjängsbanan, med Ricka då såklart :)

Jag tycker att hon sprang renare än hon någonsin gjort faktiskt, det var inte massa orenheter i travet och sånna konstigheter. Men däremot så sprang hon inte så fort som jag hade hoppats på. Trodde nog att hon skulle kunna gå 45 tempo iaf men att Jenny hade klockat henne till 50 tempo. Nu stod hon visserligen mitt i stall kurvan då så det kan man väl ta med en nypa salt då men jag var inte nöjd med hastigheten. Mera snabbjobb där :)

Sen när hon hade duschat och sånnt så skulle vi lasta på henne och åka hem, då smiter den saten och springer iväg med mig springande bredvid . Ville ju inte släppa henne lös mitt i allt :) Men som tur är så sprang hon in i stallet där igen då så det tog stopp rätt snart :)

Förövrigt skötte hon sig bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0