Söndag

Då var det söndag igen och fullt fokus för kommande vecka :) Igår fick vi en del gjort hos Tony :) All ved körde jag in och staplade upp i trave åt han :) Sen höll dom på där inne han och Tony Liljedahl och målade klart hela köket samt en vägg inne i vardagsrummet :) Vad som är kvar nu är ju då att måla ett annat litet hörn där inne i rummet så han sen kan bära in sin bar dit igen :) Vart mycket bättre det vi hann med nu på lördag :) Rutorna är i funktion igen :) Får se om han kommer ut under veckan så vi gör ett ryck igen :)

Kommande vecka jobbar jag Måndag, Tisdag,Onsdag, Fredag, Lördag och Söndag :) Blir fin lön i November :)

Vad det gäller hästarna så tränas det på för fullt med lite små hinder ivägen :) Men inget som vi inte behärskar iaf :) Ricka tappar sina skor hela tiden så det verkar som hon trampar dom av sig bara för att slippa ibland :) Blackie tränar jag på för fullt med nu :) Henne har jag fått skaplig ordning på efter alla tummulter hon varit med om tidigare :) Så nu får vi se vad långt jag kommer med henne :) Siktar naturligtvis på att få till ett kval under året :)

Tänkte lägga upp lite bilder på diverse saker som jag inte gjort tidigare pga internet brist då :)



Blackie tränar på :)



Hon är lite seg och nyfiken men vad kan man begära efter det hennes tidigare träningspass där ute sett ut... Nej allt jag begär av henne just nu är att hon ska få fina träningspass och bra minnen från dessa så att hon kan tränas på lite hårdare sen när det gått bra ett tag :) Hon lär sig kan jag säga :)



Sebastian ligger och testar sin nya tröjja eller jacka som han fick av sin mormor :) Den är varm och skön nu på höstkanten



Skönt med nya däck på bilen också :D

Kommentarer
Postat av: jenny

fina bilder =)

2011-10-09 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0