Torsdag och ledig

Ja idag var det Torsdag och jag är ledig. Skönt.. Inatt var det inge skönt att sova. Skulle väl lägga mig mellan 11 och 12, ja då vakna naturligtvis Sebastian och vägra somna om så jag fick gå ner och mata han med nappflaskan och sitta här nere och leka med han till halv två inatt :( INTE roligt.

Sen efter det så tror jag iaf att han sov ända tills halv sex imorse eller nått då vi vaknade och jag la han i min säng istället.. Sen fick vi ligga och mysa tills halv 8 ungefär så gick vi upp sen :) Då vart det lite gröt åt Sebastian :) Izabella trodde jag skulle ställa mig och laga middag åt henne 8 på morgon hon :D Aldrig i livet svara ja på det iaf :D

Nu ska jag själv ta mig lite frukost då ihop med Bella så får Sebastian ligga och leka lite i sitt gym under tiden för han har ätit :))

Idag har jag fullt schema som vanligt.

* Datarummet ska städas ur och göras om till ett nytt datarum
* Ungarna har jag ensam under dagen med
* 2 Hästar som ska tränas
* Jenny ska hämtas hem från jobbet

Blir ut på träningsrunda med Blackie sen när Jenny kommit hem så jag tar mig ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0