Torsdag

Ja idag är det torsdag och jag är ledig från jobbet. På förmiddagen har jag varit ute och tränat BHM ( Black Hot Mama ) Det gick över förväntan bra idag. Hon springer på riktigt ordentligt faktiskt. Lite osäker är hon men att det blir bättre och bättre varje gång vi är ute tycker jag.. Inte så jätte mycket kondis att hämta där heller då så hon skummar väldigt trots att det är lugna träningspass.. Får försöka bygga upp lite kondition nu under vinterhalvåret och sen se om inte man kan få ut henne på banan till våren :))

Vore ju riktigt kul om jag lyckas att få ordning på henne efter allt annat krångel hon varit med om och så :) Ser ljust ut just nu iaf :))

Nu väntar jag på att Tony ska sluta jobba kl 15.15 så ska vi ta oss en tur ner till Arvika vi :)
Jenny och Sebastian är med Ingalill till karlstad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0