Frukostbuffe

Då har vi varit ner och ätit frukost på hotellet, det smakade kanon :) Dom hade ett stort bord fullt av goda saker :) Bröd, pålägg ( Ost, LEverpastej, skinka mm) Musli, flingor yoghurt :) Mycket av dessa saker var ekologiska :) Så nu har man ätit nyttigt idag :) Scramble eggs hade dom också fick jag se när jag kom runt första bordet :) Då högg jag en tallrik till och fyllde den med sådant och 2 varma köttbullar samt 2 kokta ägg :)

tog ett glas med ekologisk äppel juice med till och en kopp nykokt kaffe :)) Detta var den godaste frukost jag ätit på länge :)

Nu är det bara det tråkiga kvar. Alltså, Checka ut och dra vidare :) Nu snart ska vi åka mot vintrosa till Sättrans stuteri och hämta hem Caspadia :) Längtar redan tills nästa gång vi ska bo på hotell :) Och jag råkar veta att det ska inte ta några evigheter :) Väntar bara på ett besked från några så bär det iväg på nytt mot nya äventyr :)

Ha en bra dag :) Jag uppdaterar igen under hemresan senare idag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0