Handelsfacket

Vissa människor borde nog gå på charmkurs innan dom sitter i en telefonväxel iaf. Ringde till Handels här under dagen och skulle disskutera en sak som jag inte fattade angående fakturorna :) Och den kvinnliga som svarade i telefonen var något av det vidrigaste jag hört i en service telefon i hela mitt liv. Avbröt mitt i meningarna, fattade inte ett skvatt av det man sa utan var så indränkt i sitt eget skitprat så hon hade väl inte tid att lyssna heller. Hur i hela friden kan en sådan människa få sitta där och påstås kunna hjälpa folk när det enda hon kan är att vara stor i käften?? Nej ge skiten sparken istället så blir det säkert fler medlemmar i förbundet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0