Hästträning

Häromdagen var vi ute i L-Fors och tränade lite häst. Jenny passade ungar och mockade och sånnt under tiden. Det är endast Linde Ricka som tränar nu för tiden, Frilla bara står så får vi se vad tiden utvisar med henne..

Linde Ricka då iaf har mognat till riktigt ordentligt dom senaste månadarna tycker jag. Hon har ett helt annat travsteg nu än vad hon hade tex sist vi hade med henne i provlopp. Hon är mycket piggare och fräschare nu än hon någonsin varit. Så nu luktar vi efter att eventuellt kvala henne inom ett par veckor :)

                                                                              BILDER!



Inget går upp mot att sitta bakom en häst och bara träna på :)



Har som sagt fått lite finare hållning den här lilla kraten :)



Det var allt för detta inlägget.. Sen när jag kommer hem så kommer jag uppdatera om en del annat. Då ska jag lägga upp lite om min kära son Sebastian :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0