Kvällen

Ja då var det kvällen igen och jag har slängt i mig några folköl för att utbringa bästa möjliga sömn inatt :) Imorgon är det dags för jobb igen nere på Ica mellan 8.45 och 17.00.

Efter detta bär det av mot Årjängsbanan för att uträtta ett provlopp med Linde Ricka. Hon har känts väldigt fin och stabil i träningen nu det sista här så nu testar vi på ett provlopp för att se om det eventuellt är aktuellt med ett kval för hennes del.. Springer hon på så bra som jag tror hon kan göra så kommer hon springa ganska bra nu till skillnad mot dom andra gångerna hon varit med. Men som sagt så är det en opålitlig häst och hon kan fjanta sig och sabba allt.. Men då kommer jag ta telefon och ringa till Broman direkt efter att jag åkt av banan och beställa tid så får han kolla på henne och se om han hittar något :))

Ha en trevlig kväll alla :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0