Sebastian <3

Idag måste jag uppdatera lite om min son känner jag :) Han växer så och får nya fina kläder och lär sig nya saker :) Här följer lite bilder på olika saker :D



Han har börjat träna i en sk gåstol eller vad vi ska kalla det :) Han kan ju bara gå bakåt i den och lite lite grann åt sidorna :) Men inte framåt ännu :P Sen har han sin alltid spelande giraff med sig och slickar på och spelar med :)






Sen har det kommit upp en lite gunga som han har testat lite grann i :) Den tyckte han väl sådär om tror jag när Jenny berätta :P Jag jobbade när han va i den så jag såg inte så mkt :)







Sen har han även fått lite nya kläder nu igen då som jag måste visa :D



Den svarta med guld text är dock den snyggaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0