Film!

Här lägger jag ut en film till er alla som sitter i era bilar/lastbilar/traktorer eller vad det nu kan tänkas vara ni åker i. ATT när ni kommer åkande och ser en häst efter vägen så är ni SKYLDIGA att sakta ner, eventuellt stanna och slå av motorn beroende på hästens beteende.
Ett exempel man inte ska göra är att ha en traktor stående på arbetsvarv och veva runt en kran med virke i när man ser en häst som stegrar sig och krånglar.
Filmen hittar ni HÄR
Och jag vet att många som är ute i trafiken och åker tror att dom har företräde före djuren men så är då inte fallet. Och jag blir rakt ut sagt förbannad när jag är ute med en häst och det kommer bilar i full fart som inte fattar att bilen har broms. Det är trafikbrott att hålla på så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0