Skärtorsdagen

På skärtorsdagen var jag in till Årjäng och umgicks med min käre kompis Tony Liljedahl och hans tjej Ida :)) Var kanon kul tycker jag att komma dit och dra några bira och prata lite :)
Senare på kvällen gick vi på hotellet och kollade, dom hade något slags bordell tema där eller vad det nu var, var nog lite missat där för jag såg inte något som man tycker man borde se på en bordell ;) Hur som helst så var det några utklädda iaf då :P
Liljedahl:



Han var utklädd till sjökapten tror jag det där är :) Mkt mkt stiligt :)
Ida:



Där har vi alltså kvällens polis :) Det värsta var att hon blivit rånad så hon hade ingen pistol sa hon :) Och bilen hade dom med snott för henne så vi fick inte provåka någon polisbil under kvällen :))
Jag själv klädde inte ut mig något för jag är redan så snygg så jag behövde ej det :)
Några i baren hade klätt ut sig också :) Två tjejer var "Batgirl" får vi nog kalla det :) Och en hade fått på sig mer krulligt hår :) Mkt snygga allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0