Stömne

Idag när jag släppt av Jenny vid jobbet så drog jag och barnen hem till stömne :) Var otroligt skönt att komma dit och vädret var bra.. Vi gick upp och provstartade den åkbara gräsklipparen så barnen fick se :) Bella tyckte det var roligt men Seb tyckte det var skrämmande och började gråta, så jag slog av och gick och trösta han :)
Sen fick tvättmaskinen bekänna färg. Först tvättade jag ett back on track täcke som jag hade med mig dit, sen fick det bli lite kläder som jag har under hästträningen för dom såg förfärliga ut med lera och allt vad det nu är efter blöta turer på banan, tvätta även en förbygel med..
Efter detta körde jag den en gång tom med så det skulle bli rent i maskinen efter detta :))
Sen var det väl i stortsett dags att dra mot Årjäng och hämta Jenny.
Nu sitter vi och kollar lite olika travlopp och Jenny fixar till en härlig rabarberkräm åt oss här till kvällsmat :) Får se om jag kan fjäska så inte hon vill ha nått utan jag får hela själv ;) Jag älskar rabarber :P Nej då hon får äta :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0