Lördag kväll

Ja då sitter man här då!
 
Idag har jag, Jenny och barnen varit hos kära svärfar och hälsat på för Jennys farmor kom dit och hon ville träffa dom.. 
Anna-Greta och Sture tror jag dom hette. Sture är jag helt säker på men det andra känns nästan som jag har fel i =) Hur som helst var dom trevliga tycker jag :) Nästan hela sällskapet där var trevligt :) En felande länk fanns det men det gör inte mig något för jag värderar henne inte överhuvudtaget så jag störs inte.. Ignorerar sånna människor helt och hållet, de är som luft för mig ändå.. 
 
Hur som helst så åt vi tårta och drack kaffe och pratade lite :) Får se om vi tar en tur ner och hälsar på dom någon gång där dom bor. Jenny vill det iaf så vi får väl se om det är genomförbart.. 
 
Till morgonen bär det av med 2 hästar in till banan, ännu en dag inom proketet Till Start! ( Laktatprov ) står på schemat imorgon.. 
 
Bara jag har hämtat hem Jenny ska jag ta mig några öl här och bara slappna av har jag tänkt =)
 
 
Så ser burkarna ut ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0