Bbbrrrrr!

Idag var det lite kyligt ute. Har inte riktigt fått fram vinterkläderna än. 
-12 grader har vi ute men som tur är så kikar solen fram lite iaf. Värmer inte så mycket men mycket trevligare att göra något.. 
Hur som helst så har jag vandrat runt hagarna idag och rensat tråden från snö och is så inte dom ska hänga ner i backen. Gillar repen bättre än banden på så vis att det lägger sig inte lika mycket snö på repen som på banden, därmed så blir hagarna stabilare vintertid med rep tycker jag.. Men nu har jag band på en del och då får jag helt enkelt hålla efter hagarna. Många av plaststolparna som vikt sig så det kommer bli byte av dom till trästolpar istället. 
Har hamnat någon enstaka plaststolp i ett hörn och det går ju inte så det får bli trästolp där istället så inte det viker sig..
 
Jenny drar nu ut med Illusion på en träningsrunda, efter det så tar vi lite middag.
Sen ska jag ta Princess på en tur igen så får vi se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0