Gott Nytt år

Då var det dags igen, Vi ska kliva in i ett nytt år. 
Detta året har väl varit det sämsta för mig inom travet. Endast 2 starter som kusk och det var på Jarlsberg, Amatörmachen mellan Årjäng och Jarlsberg! 
Tränarmässigt har det varit ännu risigare.. Är såklart mycket för att jag endast haft unghästar att träna. 
Jag hade ju Serena i början av året som jag höll på med. Sen kom Princess och hon är 2 år nu, fyller 3 inatt :) 
Ser ut för att fortsätta på unghästsidan ett tag till.. 
 
Jenny har fått gjort några starter med sina ( 9 ) st och dragit in 10 300.. 
På sin ryttarstatistik har hon fått in 12 426 kr. 
Det får hon va nöjd med :)
 
Nästa år nu ska jag försöka få till det bättre både på kusk sidan och tränarsidan. 
 
Hoppas ni alla nu får en trevlig nyår med massa god mat och mycket fina raketer som ni kan skjuta :) 
Ni som är ute och festar får jag hoppas vaknar otroligt dåliga imorgon haha :)
 
Gott Nytt år önskar jag er alla =))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0