Torsdag

Idag har det vräkt ner snö igen.. Men inte varit mer än -9 ute så har varit underbart..
Imorse fick jag ta på mig varmt och gå runt hagarna, IGEN. Någon häst som har känt för att dragit av tråden ännu en gång.. Kan bara ana vilken det är.. 
Var bara några dagar sedan jag gick runt allt och rensade trådarna från snö och is så inte de skulle hänga.. Nu låg hela undertråden så jag fick fixa upp det igen..  Men men vad vore allt utan lite slit :)
 
I förrgår var jag och lämnade in Cv på en butik med post&spel avdelning på. Verkade som dom vart nöjda för dom högsta cheferna vill träffa mig igen :) Är då spel jag ska han hand om så det passar mig utmärkt :) 
 
Imorgon ska jag på möte på morgonen sen efter det så tror jag det bär iväg på ett annat äventyr. Mer update om det imorgon kväll :) 
 
Nu blir det att slappna av i soffan framför datorn en tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0