Bilder

Här kommer då bilderna som jag lovade tidigare..



Såhär ser köket ut då iaf :) Fint tycker jag.



När jag flyttade in så satt här ett litet kylskåp utan frys, men det funkade inte märkte jag när det stått på i 2 dagar och ännu ingen kyla. Nu har jag detta i köket istället som är både snyggare och bättre.. Skulle bara vilja operera in det i väggen.. Bör jag väl få :)



Och detta är mitt vardagsrum :) Lite rörigt i sofan och på bord för jag har inte kommit underfund med vart saker ska stå/hänga. tallriken på bordet är INTE disk utan det är jag som är mitt uppe i middags ätandet :))

Önskar att jag kunde ta ett kort på min älskling med när hon är i huset och har sina saker med sig och stannar här hos mig för alltid sen :) Men den dagen är nog långt borta...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ska väl inte va värme i ett kylskåp, trodde du att det var en stor micro ?

2012-02-04 @ 20:35:29
Postat av: Johan Jonsson

Sv: Nej pappa jag har skrivit fel :) Tänkte nog på värme i skrivandets stund hahaah.. Rätt stor micro skulle jag ha isf :D

2012-02-04 @ 20:37:35
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0