Dagens Istrav

Idag var det Engsättra och Frilla som åkte in på istrav.
Engsättra skulle gå idealtid 1.55. Så där var det alltså INTE först i mål som vissa trodde :)

Hur som helst så gick Engsättra in på tiden 1.55.1 och gick därmed av banan som loppets segrare :) Alltså 1 vinst samt 2 tredjeplatser om jag får säga min mening. Rätt bra för en 3 åring att fixa till detta :) Idag kunde jag tyvärr inte medverka själv i istraven pga jobbet så jag fick prioritera det denna gången.. Har tagit ledigt därifrån för istrav tidigare så nu var det dags att låta jobbet gå före istravet denna gång..

Frilla vart diskad för galopp, inte helt oväntat.
Serena ska jag själv ta ut på träning på måndag för att se hur hon känns, hon har gått ett snabbjobb efter sin medicin period och det kändes bra 90% utav det, upploppet vart inte bra.
Hon har nu stått för att jag ska vara säker på att inte det är några konstigheter med henne.
Jag har planerat att hon ska in på istrav då Blomskog kör sin dag på banan, efter det istravet bär det av på travfesten som är på kvällen efter.

Stort Grattis till Engsättras tränare Jenny Ryman.

Kommentarer
Postat av: Jenny

54,6 va de visst

2012-02-04 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0