Löning dag

Idag drog Sebastian igång vid 05.15 :( Jag gick upp och gjorde en flaska välling och gav han så han somnade väl om lite till och detsamma med mig, men vid 7 eller något sådant var det dags igen, då drog grammofonen igång igen och skrek och gnällde.
Så då tog jag med han och gick ner istället så han ick leka och JEnny fick sova, hon var så mån om sitt sovande så hon bytte rum för att slippa han så :)
Idag är det lön och många räkningar ska betalas, ska ta och handla lite saker hem till stömne med så jag får bättre ordning där :))
Sebastian ska åka till sin gammelmormor idag och vara där under helgen :) Blir skönt för honom det :P
Imorgon är det sommarfest på hotellet som vi har tänkt att gå på :) Jag lyckades få tag på en fribiljett som en tjej stod och delade ut på Ica så det är bäst att utnyttja den :) Får väl se om jag bjuder in Jenny eller om hon får betala själv haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0