Lördag morgon

07.00 på morgon är klockan nu, jag har fått gått upp och ta med mig Sebastian för han börjar alltid skrika och grina i sin säng kl 06 på morgon så vill man någon gång sova längre än till 6 så är man i helt fel sällskap..
Kaffebryggaren gör iaf sin morgonplikt här så vi får vårat morgon kaffe innan vi drar igång med allt..
Idag är det bäddat för istrav för Engsättras del, idag är det ingen ideal tid utan först över mål vinner :) Engsättra kändes väldigt bra och fin i träning senast och vi tror att hon har bra chans att vara med där framme..
Igår var det en av alla Anonyma som gjorde bort sig, vi spar alltid ip adresserna på anonyma kommentarer så vi ska se senare om någon som visar sitt namn varit anonym. Igår fick Jenny en  kommentar från Anonym, men denna gången däremot så hade denne person glömt att sudda ut sin mail i den rutan :) Och det här var i detta fallet den anonym som väldigt ofta klagar om ungar, bilbarnstolar.. Marice?? Du är en fegis
Senare ikväll är det travfest ute i Blomskog, öl , mat, och trevligt sällskapkommer det bli och den kombinationen är alltid lika trevligt :)

Kommentarer
Postat av: MARICE

klagar väldigt ofta, jag har skrivit en gång om bilbarnstolar då jag såg att er son satt framåtvänd i bilbarnstolan. Han är ju så liten :) så därför länkade jag er en länk som visar att så små barn bryter nacken vid en krock på 50 km/h. Och oftast kör man ju lite snabbare än 50 :-) Inget negativt eller så alls, det var ju mer menat som "om ni inte vet så kolla här:)"..



Jag tror många kommenterar anonymt för att ni svarar så otroligt otrevligt på era kommentarer, ni ber folk kommentera men när folk gör det så svarar ni otrevligt. där e iallafall min anledning ;-) ha de bra

2012-02-18 @ 10:16:59
Postat av: Jenny

Marice: han har aldrig!! åkt franåtvänd. Om du läste texten så stod det att han provade stolen inte åkte. Han satt alltså bara där medans jag spände fast hans egen stol. Sen HATAR vi anonyma som klagar å inte vågar stå för vem det är! Så därför är vi otrevliga mot såna.

2012-02-18 @ 15:10:13
Postat av: marice

fullt förståeligt, okej.. miss i läsandet från min sida :-)

2012-02-18 @ 15:16:26
Postat av: Dedde

Det är inget fel på er Johan och Jenny, ni verkar helt underbara människor!

Har följt er rätt länge nu och jag kan bara ge er STORA + att ni orkar att ha flera hästar , och barn där i mellan :), vet hur mycket tid det tar med hästar, och med barn eftersom jag har små syskon själv!:)

2012-02-18 @ 15:26:52
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Dedde! Roligt att vi följer varann :) snällt skrivet :)

2012-02-18 @ 16:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0