Snabbjobb!!

Jag söker träningskompis till Serena?? Eftersom inte jag tycker hon är i nog bra form att delta i istravsloppen så låter jag bli att anmäla in henne dit, sen är inte banan bra heller så det spelar in lite även det.. Vill inte förstöra mer för henne än nödvändigt i höga tempon som hon inte är redo för.
Däremot så skulle jag vilja ha någon som kör på banan med en häst i ca 1.40 tempo så hon får lunka runt tilsammans med för att ha någon att träna med samt få upp flåset litegrann så hon förstår vad det innebär bättre..
Så om någon har tid/lust att köra tillsammans med mig på banan så lämna en kommentar med namn och nummer så hör jag av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0