Svar till Anonym!

I tidigare inlägg där jag skrev om Serena så nämnde jag istraven lite där.
På detta inlägg fick jag en kommentar från ännu en ANONYM som undrar varför dom bara körs i Istrav, och att två åringar ska gå premie..
Då kommer mitt svar till Anonym här.
För det första verkar du vara dåligt påläst om våra hästar överhuvudtaget.
För det första är dom inte 2 år utan dom är 3. Klart dom ska gå premie men det har våra hästar redan gjort. Istraven deltar vi i pga det är kul, samt att vi ställer upp för dom olika traklubbarna som arrangerar så att det ska bli några istrav.. Sen vad du har för problem med detta förstår jag dock inte riktigt. Men om du har några egna 3 åringar så kör gärna du dina premielopp med som.. ( 3 åringar får inte ens gå premie bara så du vet )

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, trodde de var två, gud vilken otrevlig attityd, inte konstigt att du inte får några styrningar. Jag lusläser inte bloggen, tyckte det var konstigt om de var två men inte premie var med i planeringen, men det förklarar ju saken. Nej ja kan inte ett dugg om istrav, mina hästar startar i vanliga lopp, och istället för att bli avsnäst kanske du hade kunnat förklara! men tack ändå, ha en bra dag.

2012-02-16 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0