Tidig morgon

Idag vart det tidig morgon för mig. Sebastian drog igång vid halv 6 redan och vägrade sen somna om. Det lustiga är att om inte Jenny ligger i sängen bredvid han så inte han ser henne då går det utan problem att lägga om honom på nytt, men är hon där så vägrar han att somna, då bara skriker han och gnäller..
Nytt rum för honom vore alltså det enda för att iaf få sova till 07.00
Men imorgon vet jag en annan som ska få gå upp 05.45 så ska vi se hur minerna på henne ser ut :P Ja kan inbilla mig att läpparna då hänger nere i knävecken :D
Nu har iaf kaffebryggaren gjort sitt så nu ska jag ta en kopp kaffe och lyssna på lite musik och se på när Baus leker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0