Tisdag kväll

Idag efter jag slutade jobba kl 12.00 så hämtade jag resten av min familj och drog hem till stömne :) Skönt att komma hem tycker jag faktiskt :) Speciellt när Jenny är med så jag kan känna mig lugn :)
Med oss hem hit hade vi nya gardiner, (Hissgardiner) vart kanon snyggt i vardagsrummet nu faktiskt :) Bilder kommer jag lägga upp under texten sedan :)
Senare på eftermiddagen idag så skulle vi dra och handla lite på Lidl inne i Arvika. Plockade i varor och gick omkring och prratade och så där inne, sen mot kassorna och välte som vanligt upp allt på bandet, 570 kr stannade det på och när Jenny ska betala så hittar hon inte betal kortet... NEJ då hade jag stoppat det i fickan på mina arbetsbyxor när jag köpte mat åt oss uppe i årjäng tidigare, och dom byxorna hade jag tagit av mig hemma i stömne, så det var bara att putta in varorna i kylen på lidl och sätta av hem efter kortet och tillbaka till stan igen för att betala :))
Bild på gardinerna :


Färgen är alltså ljuslila av något slag och mönstret går i svart :) Ser kanon bra ut faktiskt :=))
Tack Jenny för gardinerna du köpt åt mig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0