Torsdag

Idag skulle jag egentligen varit ledig från Ica. Men istället har jag tagit extra arbete. Lika bra och ta allt extra som går nu när det är sista veckan på mitt vikariat, för sen får jag bara extra dagar så jag får ta allt.
11 timmar och 15 minuter ska jag spendera på Ica under dagen :P Sen bär det hem till stömne för att elda lite och sånnt.
På lördag ska jag nog ha med mig barnen ner dit eventuellt då för Jenny ska jobba, så jag måste snickra ihop Sebbes barnsäng med (resesäng ).. :)

Jag var ju även hos tandläkaren den 26.de Januari och drog ut en tand. Det var ingen enkel procedur för att få ut den kan jag lova. MEn nu 1 vecka efter har jag fortfarande fruktansvärt ont i käkbenet så jag år gå på tabletter hela tiden för att orka göra något?? Är detta verkligen helt normalt. Det tar nog ca 10 dagar innnan det läker sa han. Visst. Men inte innan det slutar verka hela tiden trodde jag ju inte :S
Mina tandläkar besök blir oftast så att andra ryser när jag berättar om dom , det förstår jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0