Ursäkta

Nu får ni ursäkta mig att jag varit lite slapp på blogg fronten. Men jag har haft fullt upp med allt möjligt och väldigt rörigt i huvudet.

Hur som helst så börjar jag komma i ordning i huset. Fick hjälp med gardiner och sånnt under veckan :) Idag har jag min älskade son här som ska natta över hos mig inatt för att Jenny jobbar :) Verkligen jätte mysigt att han han liggande och sova i sin säng i sängkammaren här :)
När jag flyttade in så var kylen ur funktion så jag ställde mina matvaror i ett oisolerat rum som finns i huset, idag när jag kom hit var allt stelfruset. Undrar om jag kan använda ägg som varit frusna????

Iaf så nu har jag eldat igång värmen och satt Jennys bilbatteri på ladd under natten så det ska finnas ström imorgon :)

Nu snart ska jag försöka rota ihop lite mat att äta. Har inte ätit så bra på ett par dar nu :(

Bilder på hur jag har det här inne kommer senare när jag ätit..

Saknar min Jenny mer än något annat nu och skulle göra vad som helst för att hon kom hit ikväll och var med mig här :( Vore så mkt roligare om hon var i mitt hus och pysslade

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Kul att du saknar mig. Hälsa på mig oftare så får du riktig mat :) 3:e natten på rad isär nu... :(

2012-02-04 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0