Bilder från Istravet



Här är dom två som var med.. Engsättra till vänster och Frilla till höger.



Värmer Engsättra. Värmningen var jag INTE nöjd med. Kändes rullig och allmänt risig i travet, å andra sidan var banunderlaget grisigt med då så.. 3 sek tung var det någon som sa..



Hade goda känslor för loppet när jag gjort provstarten.




Resten av bilderna från hennes är bara suddiga och dåliga. Hur som helst så har jag skrivit i tidigare inlägg hur det gick.  Reslutatet från loppen hittar ni HÄR och eftersom loppet gick efter idealtid så ser alla att jag var delad 3.a. Sen varför jag blivit placerad som 4.a har vi ingen aning om.

Bilderna på Frilla har blivit borta av konstig anledning så det kan jag tyvärr inte lägga upp nu :S




Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

ENGSÄTTRA RICK!!

2012-01-07 @ 22:08:06
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, vad jag saknar travet när jag ser dina bilder...

2012-01-11 @ 20:30:10
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0