Gårdagen

Igår var jag ju som känt på min Farmors begravning. Det var verkligen en jätte fin begravning. När jag kom så jag såg kyrkan och bilarna som var där så tänkte jag. Idag farmor är det du som är i centrum, alla är här för din skull och vi alla tänker på dig hela denna dagen.. Tror hon är jätte glad för att så många kom och att det var så fint fixat av Pappa och Eva ( min faster) detta gjorde ni kanon bra.

Efter begravningen åkte vi hem till faster och mina kusiner på kaffe och sådant. Det var bra där också, jätte kul att träffa mina kusiner och prata med dom en del. Lustiga är att senast jag var där i Ålgården hos dom var för 4 år sedan då vi firade farmor när hon fyllde 75 år. Och igår var jag åter där igen för farmors del..
Hoppas snart kunna åka och hälsa på där igen fast då ska Sebastian med och hälsa på sina 3-männingar som han har där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0