Måndag

Idag har jag jobbat 8.45 till 19.15. Alltså ingen hästträning idag. Imorgon däremot blir det full rulle här hemma och allt ska hinnas med.
Serena körs enbart skritt turer för tillfället under tiden jag medicinerar henne mot hennes bekymmer..
Jag ska ta och boka tid nu antingen hos Daniel eller så ringer jag ATG kliniken nere på Färjestad. Vill att någon duktig som vet vad han pysslar med kollar på henne så jag vet att det är 100% riktigt när det är klart. Hon har ju bara 1 vargtand och en vasskant i sin mun som jag ska ha fixat. Skönt när det är klart, då finns längre inga konstigheter med henne utan bara att träna på och kvala henne när banorna tillåter..

Donnie tränar på, hon känns bra i lugnare fart, men har svårt att hålla ihop travet om man ökar på henne lite, men vad kan man begära av henne?? Det kommer bara jag får mer tid med henne och inte har fullt upp med allt annat.

Förut på jobbet så deltog jag i en tävling på stallgoops hemsida. Det var en bild på en mule utlagd där som dom frågade om vems det var. Jag visste svaret så jag skrev in, hoppas jag får en t-shirt nu då som priset var :)
Och för er som undrar hur jag kan veta att jag svarade rätt är för att svaret nu ligger ute på deras hemsida :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0