Måndag

Idag var det meningen att jag skulle jobba. Men sen jag drog ut tanden så har jag haft otroliga smärtor i käkbenet så det har gått i mediciner hela tiden. Det kunde ta upp till 10 dagar innan det läkte sa tandläkaren så jag får väl stå ut. Istället för att jobba så fixade jag lite verktabletter och stannade hemma. Mitt humör är inte på topp när det gör ont någonstans och det ska ingen kund behöva sota för :) Hoppas det går över snart.

Nu håller jag på och städar och eldar och pysslar i huset. Går sakta eftersom jag inte har det jag behöver ännu :(

Det som saknas i huset är min käre Jenny :(

Men hon är kvar i L-Fors tills vidare med hästarna. Jag försöker sälja min ena häst som jag är fullständig ägare på. Den andre är vi 3 delägare på så den kan jag inte sälja då men ska försöka komma överens om hur vi gör med den då om inte jag snart får tag i något här nere som jag fick boende. Det hoppas jag på iaf så jag får min Jenny med hit. Känns tomt utan henne :(
Men jag ska jobba på att hitta stall här så ska jag hämta hit henne sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0