Sista resan!

Imorgon kommer du göra din sista resa igenom din hembygd Mangskog för att inta den eviga vilan som du så väl gjort dig förtjänt utav efter alla år med slit och släp, och som du kämpat med allt i så många år så är du mer än välförtjänt att nu få vila ut.
Jag själv kommer att infinna mig imorgon för att ta ett sista farväl utav dig i kyrkan i Mangskog kl 14.00, och jag hoppas att du är med och ser att jag är där, när jag kommer fram till din kista imorgon kommer jag skänka dig några tankar av vad jag skulle velat säga dig innan du gick bort, hoppas att du kommer höra det jag tänker.

Det var för över en månad sedan som du lämnade jord livet och gick vidare över på andra sidan, får man göra valet när tiden väl är framme så hoppas jag att du gjorde ett bra val och att du nu mår så bra som du borde göra.. Hoppas att du sitter där med din mamma och din son och har det bra.
Jag saknar dig väldigt mycket och jag har inte riktigt fattat att du är borta, det inser jag nog inte före imorgon när jag går in i kyrkan och ser din kista :(
Imorgon efter detta är över så har jag tänkt att åka upp till ditt hus för att titta på din gård, saker och ting vart inte riktigt som vi sa för några år sedan och som jag vart lovad, men det får man leva med. Hur som helst så hoppas jag att gården och huset hamnar i goda händer så ingen börjar förstöra och sabba alla minnen efter dig, det hade aldrig jag gjort.
Jag tänker på dig varje dag ska du veta kära Farmor <3

Tänder här ett ljus för dig som ska brinna i all tid.



Ha det underbart där du är nu så ses vi när det är jag som står på tur.. Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Dedde

ååå hemskt :/ vet hur de är att ta sista farväl. ta ut sorgen riktigt och prata ut, är nog det bästa (enligt mig)..



bra skrivit!

2012-01-26 @ 22:41:19
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0