Torsdag Em

Då har det gått några timmar av dagen då. 4 hästar hitills tränade idag då.

* Serena fick en skritt runda igen på 1h 5 min. Vart 7.2 km ca. Hon fick trava lugnt ca 500 meter där det var isbelagt endast för att jag skulle se och känna hur hon känns nu efter medicinering och ombytt träning. Och hon går åt helt rätt håll, hon känns bättre än tidigare..

* Donellie fick gå 8,6 km lugnt och sansat, hon är pigg som bara den hon.

* Blackie var ingalill ute på en ridtur på träningsslingan. Vet ej mer där.

* Frilla är Jenny ute med nu och hon skulle få skritta lite i backen pratade Jenny på..

* Engsättra fick sig också en skritt runda fast hon fick rockarden bakom.

Så nyttig dag då alla hästar fått träna samt att dom vanliga sysslorna blivit gjorda med.. Fullt ös hela dagen vill jag nog lova..

Bilder från dagen kommer i ett inlägg senare ikväll när jag fått dom till datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0