Måndag

Det har varit lite dåligt med skrivande här senaste dagarna..

Vi var i Arvika i Söndags på trav med Engsättra. Hon såg fin ut i värmningen och så, i starten gick hon iväg fint som bara den och var nära att ta spets, hon hamnar istället utvändigt sen kommer galoppen. Vad den berodde på vet vi inte helt säkert. Hon travar vidare sen och hoppar då igen efter ett tag och det vet vi vad det berodde på för när hon kom in så hade hon slagit sig på vänster bakben så det kom blod.. Skydd på nästa gång!

Hon kom oplacerad men gick då personligt rekord på 1.42.6 så det får man vara nöjd med..

Imorgon ska vi dra iväg till Sättrans Stuteri tidigt imorgon bitti för att hjälpa dom med arbetet där uppe lite.. Hagar som ska fixas till också vidare.. Rickard pratade även på senast jag prata med han att jag skulle få köra en utav hästarna där när vi kom så det ska bli intressant att se vad det är för något då.. Alltså köra den hemma på gården då så ingen tror något annat så det blir att jag ljugit.. Alltså hemma.. Hur som helst så ska det bli jättekul att komma upp till Örebro och hälsa på våra kära vänner där och se alla hästar och så vidare..

Förövrigt så har jag jobbat söndag och måndag nu. 07.00 till 15.15 på söndag och 8.45 till 19.15 idag, när jag kom hem slängde jag i mig ett paket nudlar och sedan gav mig iväg till stallet och tog in Serena och Engsättra :)
Någon dag under veckan ska jag få till en resa till banan med Black Hot Mama är det tänkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0