Lördag

Då var det Lördag och jag är ensam vaken.. Undrar om detta är något fenomen att jag ska vara det och fixa allt själv :S Vem vet?
Hur som helst så är det tänkt snabbjobb inne på banan idag med Serena och Frilla..
Senast Serena gick fort så testade jag helstängt och det gjorde sig inget bra tyckte jag, idag testar jag med halv istället.
Var ute med Serena igår kväll tillsammans med Blackie ( Inga-Lill) Och Frilla ( Jenny ) Det tyckte jag var en bra träningstur, allt flöt på ba och ingen av hästarna krånglade något. Bra tempo på träningen och Serena kändes kanon fin. Verkar dock vara en häst som inte kan tänka sig annat än att vara i rygg för det är där hon känns absolut bäst.. Och då ska det vara sist alltså för är det  någon efter henne så krånglar hon ( DRYGT )
Det är som sagt en bra häst och hon skulle kunna bli väldigt bra men det är så oerhört mycket krångel med henne. Tex det ovanför här, att hon inte springer om hon hör någon bakom sig. Men men det blir mitt arbete det att träna bort det där.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va faan skriver du? Haha

2012-06-09 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0