ATG avbokning

Fick tyvärr ringa och avboka min tid på ATG med Serena. Hon skulle varit där imorgon och få hjälp med tanden och en besiktning av mun, men bilen här rasade ju naturligtvis mitt i så jag tar mig inte iväg. Då måste jag låna bil av någon och det är inte kul, så jag får ringa efter ny tid så fort jag vet hur det ser ut på bilfronten. Däremot så fick jag ett recept på avmaskning utskrivet så nu har jag det att hämta på Apoteket då :) Gott att få sådant fixat så det är klart med det. Serena hade stora problem med mask i slutet av fjolåret, Vi avmaska henne när vi fick hit henne och ett par dagar efter så var det så mkt mask i hennes bajs så det såg ut som spaghetti. Då ringde jag ATG och frågade extra om detta och då sa dom att återkom i Februari-Mars så ska du få ett medel som riktar sig just på spormask som skulle vara bättre för henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0