Onsdag Morgon

Solen lyser fint idag med. Vilka underbara dagar vi haft? Hoppas det håller i sig..  Jenny jobbar 7-16 idag med så jag sitter hemma med barnen idag med då :) Sen när Sebastian sover middag så hoppas jag kunna gå ut och hinna träna någon häst och att Ingalill kan se efter dom under tiden. Annars får jag hasta ut vid 16 ca när Jenny kommer hem om jag hinner innan ljuset sviker mig :)
Ska bli intressant  nu framöver när Serena ska börja gå snabbjobb, hon känns fin i träningen och fortsätter hon i samma stil i snabbjobben sen så kommer hon springa :) Det är en BRA häst men ack så envis. Allt ska vara på hennes eget vis annars kan det kvitta tycker hon :)) Ordentligt humör i den damen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0