Söndag

Idag har jag jobba 11-16. Fin dag. Det tråkiga är att solen gick upp så fint när jag började jobba och varade sen hela dagen. Men när jag slutade kl 16 så var det inte så mkt sol kvar att  njuta av.
Direkt efter jobbet så åkte jag ut till L-Fors för att hämta Sebastian och åka till stömne :) Det hade jag och Sebastian bestämt igår :) När jag kom hem så ville även Izabella med hit så det fick hon då..
Så vi packade in oss i bilen och satte av. Bilresan var allt annat än roligt idag, Sebastian surade och gnällde precis hela vägen hit. Han fortsatte även när vi kom hem så jag fick ge han medicin och kvällsmat så fick han gå till sängs :) Han var nog trött för han somnade direkt..
Nu är det bara jag och Izabella uppe. Vi ser på Emil och griseknoen här och äter godis, chips och jordnötter med ett varsitt glas saft :) Brinner även ett doftljus på bordet här så fint ::)
Imorgon är det åter lovat fint väder. Strålande sol och 12 grader varmt :) DÅ ska vi nog ta och gå ut och gå en tur här ute i Stömne :))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar er!

2012-03-11 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0