Söndag

Idag när jag vaknade var det inge roligt. För det första har Sebastian hållt på hela natten så vi har knappt fått sovit något alls. Sen var jag kanonsjuk, mådde otroligt dåligt och ont i hals och huvud. Var ytterst sliten och orkade knappt resa mig upp, men vad är det bland alla människor här?
Är det någon gång det är fullt tjat och stri om allt som går så är det när någon är sjuk det kan jag lova.. Men men eftersom jag är en stenhård man så klarar jag det med ;) hehe.
Jenny jobbar till 21 iaf och jag har precis lagt Sebastian här så nu är det lugn och ro :) Vrängde i mig ett par treo så nu orkar jag iaf röra mig och jag ska skynda mig iväg till stall 2 och göra klart och ta in dom medans orken är kvar..
Hejj hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0