Torsdag kväll

Usch idag är jag trött och sliten. Hela dagen har varit ett missförstånd. vaknade imorse och gick upp vid 06.30. trodde jag började jobba 08.45 . satt å såsa med kaffe och prata lite med Jenny tills klockan var 07.55, då fick jag se i min kalender att där stod det att jag skulle jobba 08.00 till 19.00. Sprang ut till bilen och gasade in till jobbet så var där ca 08.10. In i schema pärmen och kollar, jo där står det att jag börjar 08.45. Suck tänkte jag vilken tur jag är inte försenad :) Men däremot så var jag inställd på att sluta jobbet 15.00 idag, istället fick jag jobba till 19.15. Hade helt glömt att jag lovat att hoppa in istället för en annan under kvällen :)
Nu har jag precis duschat och är väldigt trött så nu ska jag dra till sängen. Imorgon ska jag jobba 08.45 till 15.30, efter det hasta raka vägen ner till Arvika för att slänga sig på en buss och åka ca 150 mil vidare :) Kommer hem sent på lördag kväll. Söndag morgon blir det full rulle igen för då ska vi ner till Färjestad på hingstdagen och kolla är det tänkt :)) Ska kolla extra på hästarna från våra vänner på Sättrans Stuteri ( Rickard Berglund och Camilla ) Jätte trevliga personer :) Samt att dom flesta av våra hästar kommer därifrån :)
Nattie nattie :) Uppdaterar en del under resans gång med bilder och så på var vi befinner oss :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0