Torsdag

Då var det Torsdag morgon och jag har fodrat och fixat ut hästarna i stall 2 medans Jenny fixade hästarna i stall 1. Jag satte på kaffe medans jag åkte iväg så det skulle vara klart tills jag kom hem :) Skönt med morgonkaffe..
Idag ska jag jobba på Ica mellan 8.45 och 15.30. Härligt att komma iväg och få jobba lite samt träffa kära arbetskamrater :) Önskar jag fick en fast tjänst där istället så jag slapp allt krångel med arbetssökande och sådana saker.. Men men andra gick före så jag fick vara så fin och gå hem :))
Vad det gäller ungdomsrådet vi var iväg på så sitter vi med i rådet nu och vi har tid bokat för ytterligare möte. Och om det finns några ungdomar mellan 16-26 år som läser här och bor i närheten av årjäng och känner att ni är intresserade av detta så tveka inte utan hör av er antingen via mig här på sidan eller så kontakta ungdomsansvarig Johanna Karlin på Årjängstravet..
Meningen med detta är nu att vi ska försöka få in flera ungdomar i travsporten som har intresse men kanske inte vågar, eller vad det nu kan finnas för skäl till att inte delta. Hursomhelst så vill vi alla få in fler i sporten. Samt att ungdomarna ska ha en chans att göra sig hörda, att era frågor som kanske aldrig kommer fram istället kommer fram och eventuellt kan påverka positivt och göra förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0