Fredag

Idag är det fredag och hela familjen drog igång vid 05.45 imorse.. Upp med samtliga och börja göra oss i ordning för avfärd in till Årjäng.. Jag gick ut och fodrade i stall 1 under tiden Jenny gjorde sig i ordning, sen in och gjorde klart ungar och ut med dom i bilen :) Sen drog vi iväg in till Årjäng för att lämna Jenny på jobb och Izabella på dagis :P
Sen drog jag och Sebastian hem och fodrade stall 2. UNder tiden dom fick i sig sin mat så drog vi hem och åt lite frukost och bytte om, sedan tog vi barnvagnen och gick upp och släppte ut dom och mockade och bar vatten så det ska vara klart så mycket som möjligt ikväll..
Nu har jag burit in lite ved och lekt lite med Sebastian som just nu ligger och vilar. Jag själv ska tända i kamin om en liten stund men först ut till Saaben och sätta i en bättre stereo :)
Vid 13.00 ca drar vi mot Årjäng igen för Jenny slutar kl 14.00 och det är trav i eftermiddag som drar igång vid 15.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0