Hiss eller diss??

Sitter här och funderar på detta med höhäck inne i boxen. Serena verkar gärna vilja leka med sitt hö hon får inomhus, tillslut har hon grisat ner det så hon tänker ju inte äta det där. Då funderar jag på höhäckar. Det vet jag det är många andra som har..
Jag vill fråga om lite andras råd kring just detta. Vad tycker ni är bra/dåligt med höhäckar? Lämna gärna era synpunkter på det så får vi se vad folk tycker och tänker om sådana.. Påverkas hästen negativt på något vis tycker ni eller är det positivt.. Alla synpunkter är välkomna .
INGA ANONYMA är ni snälla :)

Kommentarer
Postat av: Dedde

Pröva med vanligt hönät, de har vi i stallet när dom äter dåligt med hö, :)

2012-05-17 @ 20:01:11
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bättre med hönät

2012-05-17 @ 22:19:08
Postat av: Anonym

Både hönät och höhäckar är mkt bra, testa nät först de är ju enklast iaf! :)

2012-05-19 @ 07:42:59
Postat av: Anonym

Det är lite kul, för jag hade en märr frå 3-5 års ålder o hon är hemskt lik din häst,hoppa i starten omotiverat, lite liten & klen ( fast vet inte hur stor din är) o hon gris runt allt hö i boxen, köte höhäck o la i någon träplatta i bottnen så de inte kunde rinna rakt igenom, funkade kanon!

2012-05-19 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0