Kvällen!

Då var det kvällen ännu en gång.
Idag har det varit lite olika saker på schemat.
Imorse körde jag Jenny till jobbet till 07, sen hem och plockade upp Sebastian så vi satte oss och åt frukost.
Sen inväntade jag min syster som kom så jag skulle hjälpa henne med att byta bromsar på bilen. Med sig hade hon en marängtårta så vi gjorde kaffe och fikade innan vi drog ut och skruvade.
Efter det så drog jag in och hämtade Jenny när hon jobbat klart. Sen var det att göra klart i stall 2 för kvällen.
Hem igen och åt mat! Då var jag så seg efter maten så jag och Bella satte oss och tittade på Smurfarna, då lyckades vi båda att somna vid tv så vi vakna 21.15 när jenny kom in från ridturen :)
Nu ska jag klippa mig är det tänkt.

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0